Zlatna pravila

5 saveta za očuvanje mladosti osetljive kože

\\SRV-PUBLIC-2015\Applications\Site-LRP-Inter\Deploy\Resources\Visuels\V4\Headers\Articles\INT\v_header_RegleDor_default.jpg

Tanja i krhkija, osetljiva koža je svakodnevno izložena različitim oblicima agresivnih faktora. Hladnoća, vetar, sunce, zagađenje, stres... sve ovo slabi njenu otpornost, utiče na njen kvalitet i ubrzava proces starenja. Dole ćete pronaći neke jednostavne savete za očuvanje mladalačkog izgleda svoje kože.

Savet 1

Hidrirajte, hidrirajte i ponovo hidrirajte!

1. Regles d'or_illu 1

Ne možemo dovoljno puta ponoviti—hidratacija je ključ lepote! Koža je sačinjena od 70% vode i kada nije dovoljno snabdevena njome, epidermalne ćelije su uništene. A najznačajniji korak u efikasnoj hidrataciji kože je da pijete dovoljno vode.

Savet 2

Pospite tanjir sa malo ,,anti-ageing" magije

1. Regles d'or_illu 2

Lepa koža je koža koja je dobro nahranjena, ali bukvalno! Svakodnevno jedite hranu bogatu antioksidansima, elementima u tragovima i esencijalnim masnim kiselinama. npr. losos, morski plodovi, citrusno voće, orašasti plodovi, pečurke, itd.

Savet 3

Usvojite dnevne rituale

1. Regles d'or_illu 3

Što više uradite da kožu održite mladom, to bolje. Ujutru i uveče, počnite sa detaljnim čišćenjem, a zatim nanesite određenu dnevnu i noćnu negu. Nemojte zaboraviti predeo oko očiju i usne kojima je potrebna posebna pažnja. Jednom nedeljno, počastite se pilingom i maskom kako biste efikasno upotpunili svoje rituale lepote. I konačno, setite se da zaštitite svoju kožu od sunca tokom cele godine.

Savet 4

Vratite malo sporta u svoj život

1. Regles d'or_illu 4

Stres i previše posla prouzrokuju oksidativni stres i ubrzavaju starenje kože. Kako biste ovo izbegli, naučite da budete opušteni i nemojte se nervirati. Redova fiziča aktivnost će vam pomoći da se obnovite, a vežbe disanja i meditacija će pomoći da ostanete smireni.

Savet 5

Igrajte se uspavane lepotice

1. Regles d'or_illu 5

Tokom noći, dok se Vaše telo odmara, koža radi treću smenu. Ćelijska regeneracija i popravka se ubrzavaju i mikrocirkulacija je aktivirana. Ove aktivnosti su maksimalne između dva i četiri sata ujutru. Za pravi obnavljajući  san, pokušajte da legnete pre ponoći i spavajte najmanje osam sati.

  • Facebook

LA ROCHE-POSAY PREPORUČUJE:

See all articles